دانلود کتاب صوتی دستان شفابخش اثر خوزه سیلوا بخش چهارم
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 20639
قیمت: 5000 تومان
بخشی از متن:
دانلود کتاب صوتی دستان شفابخش اثر خوزه سیلوا بخش چهارم
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
این کتاب جزو با ارزشترین کتاب های تحلیل تکنیکال هست که در بعضی از منابع از اون با نام” کتاب مقدس تحلیل گران تکنیکال” نام برده می شود. نویسنده این کتاب جناب آقای جان مورفی یکی از شاخص ترین تحلیل گران تکنیکال هستند که چندین سال به عنوان تحلیل گر شبکه سی ان بی سی و مدیریت ارشد موسسه مریل لینچ امریکا و شرکت جی جی ام رو بر عهده داشتند. این کتاب به زبان انگلیسی بوده و حاوی 19 فصل هست که مباحث تکنیکال رو بصورت کامل توضیح می دهد و به همه دوستانی که به این علم علاقه مند هستند توصیه می کنم حتما این کتاب را مطالعه کنند.
تعداد صفحات : 671
فرمت : pdf
زبان : فارسی
بخشی از متن:
موضوعات : آموزش و پرورش
نویسندگان : فریبا عدلی ؛ فاطمه مصدق
شابک : 978-6004600965
ناشر: سازمان جهاد دانشگاهی ، تهران
تعداد صفحات : 144
نوبت چاپ : 3
تاریخ انتشار : 1397
کتاب راهنمای نگارش علمی در علوم تربیتی
فهرست
عنوان صفحه
پیشگفتار مولفان............................................................................................................. 7
فصل اول: چه و چرا بنویسم؟.................................................................................... 11
1-1- نوشتن علمی، فراتر از یک مهارت برای آموزش........................................ 11
1-2- هدف نوشتن علمی.......................................................................................... 12
1-3- ویژگی نوشتههای علمی.................................................................................. 15
1-4- همگونی یا ناهمگونی در نوشتن علمی........................................................ 17
1-5- تنوع در ژانرها و انواع متون........................................................................... 20
1-6- نوشتن و علوم تربیتی...................................................................................... 23
1-7- علوم تربیتی و پژوهش.................................................................................... 27
فصل دوم: چگونه بنویسیم؟...................................................................................... 33
2-1- فرایند نوشتن................................................................................................... 33
2-2- مرحله پیش از نوشتن یا ابداع..................................................................... 34
2-3- فنون مرحله پیش از نوشتن......................................................................... 35
2-4- مطالعه انتقادی برای نوشتن انتقادی......................................................... 40
2-5- مرحله متننویسی........................................................................................... 42
2-6- مرحله بازنویسی.............................................................................................. 43
2-7- انواع نوشته در علوم تربیتی.......................................................................... 44
2-8- نوشتن مقاله در قلمرو علوم تربیتی............................................................ 57
2-9- مدل نوشتن..................................................................................................... 58
2-10- گامهای فرایند نوشتن................................................................................. 59
2-11- شروع نوشتن................................................................................................. 79
2-12- مدل خلق فضای پژوهش برای شروع...................................................... 80
2-13- طرح کلی نوشتن متن................................................................................ 82
2-14- ساختار نوشته علمی.................................................................................... 84
2-15- نقشهبرداری از یک نوشته.......................................................................... 85
2-16- جنبههای رفتاری نوشتن علمی................................................................ 86
2-17- راهنمای گام به گام در نوشتن یک مقاله پژوهشی در علوم تربیتی..... 89
2-18- ده اصل نوشتن علمی................................................................................. 98
2-19- خلاصه کردن.............................................................................................. 101
2-20- بحث و ارائه................................................................................................. 104
فصل سوم: چگونه نوشتهها را نشر دهیم؟........................................................... 107
3-1- نوشته خواننده محور.................................................................................... 107
3-2- آداب نوشتن در قلمرو علوم تربیتی.......................................................... 108
3-3- قوانین پایه نوشتن........................................................................................ 108
3-4- راهبردهای تمرین نوشتن اثربخش........................................................... 111
3-5- شواهد و اسناد در علوم تربیتی.................................................................. 121
3-6- دلایل پذیرش مقاله....................................................................................... 122
3-7- دلایل نپذیرفتن مقاله................................................................................... 123
3-8- راهنمای آموزش نوشتن: برای معلمان..................................................... 125
3-9- هدفهای نوشتن در آموزش معلمان......................................................... 125
3-10- تسهیل فرایند نوشتن................................................................................. 127
3-11- تمرینهای شاهد محور............................................................................... 128
3-12- راهنمای تدریس نوشتن............................................................................. 129
3-13- انتخاب موضوع.............................................................................................. 131
3-14- بهترین ایدهها برای نوشتن مقالات پژوهشی......................................... 133
3-15- موضوع مقالات پژوهشی در قلمرو علوم تربیتی.................................... 133
منابع.............................................................................................................................. 139
کتاب راهنمای نگارش علمی در علوم تربیتی
#کتاب_راهنمای_نگارش_علمی_در_علوم_تربیتی