جزوه حقوق بین الملل عمومی ١
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 565
قیمت: 8000 تومان
بخشی از متن:
بخشی از متن:
بخشی از متن:
پرسشنامه هنجارهای اجتماعی نوجوانان
بخشی از متن:
پرسشنامه هوش هیجانی فرم کوتاه بار - آن
بخشی از متن:
پرسشنامه خلاقیت شغلی جزئی
تعداد سوالات : 37
فرمت : WORD, DOCX
مقدمه
پرسشنامه سنجش خلاقیت در محیط های صنعتی _ سازمانی، به وسیله نسرین جزنی، ساختارسازی شده است. ساختارسازی این پرسشنامه به مدت سه ماه به طول انجامید و بر اساس معرفه هایی دقیق از خلاقیت شغلی انجام گرفت. در گویه سازی این پرسشنامه، منابع معتبر داخل و خارج از کشور به کار برده شدند. پس از ساختار سازی، مطالعات روانسنجی توسط کامکاری، عسکریان و شکرزاده به مدت دو ماه صورت گرفت و از طریق محاسبات روان سنجی، تعداد گویه ها از ۵۰ گویه به ۳۷ گویه تقلیل یافت. فرم نهایی سنجش خلاقیت شغلی نیز با محاسبات روانسنجی و اتکا به تحلیل های پیشرفته ( مثل تحلیل عامل و ضریب تمیز)، انجام گرفت.
بخشی از متن:
پرسشنامه خشم اشپیلبرگر
فرمت : PDF
تعداد سوالات : 57
تعداد مراحل: 3
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی بخشش درمانی به شیوه گروهی بر کاهش اضطراب و خشم و افزایش امید زنان مطلقه بود. روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی بود که در آن از طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه آماری پژوهش شامل زنان مطلقه مراجعهکننده به مراکز مشاوره سطح شهر مشهد در سال ۱۳۹۴ بودند که به فراخوان پژوهشگر جهت شرکت در پژوهش پاسخ مثبت دادند و به کلینیک دانشکده روانشناسی ارجاع داده شدند و بهصورت نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند و به شیوه تصادفی در دو گروه آزمایشی (۸ نفر) و گروه کنترل (۸ نفر) جایگزین شدند. گروه آزمایش در ده جلسه بخشش درمانی به شیوهی گروهی شرکت کردند. ابزارهای پژوهش، پرسشنامه اضطراب حالت- صفت اشپیلبرگر، پرسشنامه خشم اشپیلبرگر و پرسشنامه امید اشنایدر بود که در پیش آزمون و پس آزمون بر روی هر دو گروه اجرا شد. سپس داده های به دست آمده از طریق آزمون تحلیل کوواریانس یکراهه (ANCOVA) تحلیل شد. یافته ها نشان داد که اضطراب و خشم در گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل بهطور معنادار کاهش و امید بهطور معنا داری افزایش یافت. نتیجه پژوهش نشان داد که مداخله ی بخشش درمانی به شیوه گروهی میتواند برای جمعیت زنان مطلقه بهطور اثربخش به کار گرفته شود.
بخشی از متن:
پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17
این مقیاس توسط شرر، مادوکس، مرکاندانت، پرنتیک-دون، جاکوبس و راجرز (1982) با اهداف زیر ساخته شده است:
1. اول این که ابزاری برای پژوهش های بعدی تهیه گردد.
2. دوم این که ابزاری برای تعیین سطوح مختلف خود کارامدی عمومی افراد تهیه شود.
نسخه اصلی آزمن شامل 36 سوال بود که سازندگان آن براساس تحلیل های انجام شده ، سوالاتی را نگه داشتند که بار 0/40 را در هر یک از عوامل اجتماعی و عمومی داشتند. بر این اساس 13 سوال که دارای این ویزگی نبودند. حذف و آزمون به 23 سوال کاهش یافت. از این 23 سوال 17 سوال خودکارامدی عمومی را با میانگین 57/99 و انحراف معیار 12/08 می سنجد. ضریب پایایی از طریق روش آلفای کرونباخ برای خرده مقیاس خودکارآمدی عمومی و خرده مقیاس خودکارامدی اجتماعی به ترتیب 0/86 و 0/71 برای هر یک به دست آمد ( شرر، مادوکس، مرکاندانت، پرنتیک- دون ، جاکوبسو راجرز ، 1982).
بخشی از متن:
پرسشنامه تست خودشناسی کتل
بخشی از متن:
پرسشنامه عملکرد تحصیلی دانش آموزان
تعداد سوالات : 20
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی گرانه خود تنظیمی در رابطه بین سبک مدیریت کلاس با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس مقطع ابتدایی منطقه رضویه مشهد بود. پژوهش از نوع همبستگی بود و جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ دانش آموز پایه ششم مقطع ابتدایی منطقه رضویه مشهد در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می باشد. برای انتخاب نمونه موردنظر با روش نمونه گیری سیستماتیک، ۳۰ مدرسه مقطع ابتدایی از بین مدارس ابتدایی منطقه رضویه مشهد انتخاب شد و سپس از هر مدرسه، کلاس ششم ابتدایی که درمجموع ۳۰۰ دانش آموز بودند انتخاب شدند و معلمان پایه ششم هر مدرسه که در مجموع ۳۰ معلم بودند، پرسشنامه سبک مدیریت کلاس را پاسخ دادند و از هر کلاس ۱۰ نفر از دانش آموزان پایه ششم مدرسه موردنظر پرسشنامه محقق ساخته خود تنظیمی را پاسخ دادند و سپس همان ۱۰ دانش آموز موردنظر به آزمون سنجش علمی که برای بررسی عملکرد تحصیلی آنها در نظرگرفته شده بود پاسخ دادند. دادهها با استفاده از نرم افزار spss تحلیل شدند. نتایج پژوهش که از طریق رگرسیون ساده و چندگانه به دست آمد بیانگر آن بود که خود تنظیمی و مؤلفه های آن قادر به پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان است، اما سبک مدیریت کلاس نمی تواند مؤلفه های خود تنظیمی را پیش بینی کند. همچنین بین سبک مدیریت با عملکرد تحصیلی دانش آموزان و سبک مدیریت با خود تنظیمی دانش آموزان رابطه معنا داری وجود ندارد.بخشی از متن:
پرسشنامه
مهارت های ارتباطی بارتون 1990
تعداد گویه ها : 18
تفسیر و نحوه نمره گذاری دارد.
روایی دارد.
پایایی دارد.
منابع دارد.
تعداد صفحات : 5
هدف: کمک به فرد برای حصول بینش در مورد مهارت های ارتباطی خود.
نحوه تکمیل: بر اساس تجربه سازمانی خود و مطابق مقیاس مورد نظر ، به عبارات ذیل پاسخ دهید. توجه داشته باشید که جواب درست و غلط منظور نظر نیست ، بلکه بهترین و مناسب ترین پاسخ آن است که نگرش و رفتار شما را منعکس نماید.
بخشی از متن: