فایل-صوتی-سابلیمینال-افزایش-سایز-آلت-تناسلی-مردانه
فایل صوتی سابلیمینال افزایش سایز آلت تناسلی مردانه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: mp3
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 21899
قیمت: 35000 تومان

بخشی از متن:

فایل صوتی سابلیمینال افزایش سایز آلت تناسلی مردانه

محتوای فایل صوتی شامل دو مد می باشد که هر دو مد تفاوتی از نظر عملکرد ندارند و به دلخواه با هر کدام راحت تر هستید از آن مد استفاده نمایید.
حجم فایل : 21 مگابایت
حداقل زمان برای گوش دادن به فایل : یک ساعت در روز
حداقل زمان برای تاثیر گذاری : 30 روز (پس از یک ماه که هر روز یک ساعت به این فایل گوش دادید به صورت محسوس شاهد رشد آلت خود خواهید بود)
با تاثیر فوق العاده و باورنکردنی
ویژگی های این پکیج :
_ کمک به افزایش سایز آلت
_ افزایش طبیعی اندازه آلت از طریق تلقین به ضمیر ناخودآگاه با فرکانس خاص
_ افزایش قطر و طول آلت
_ بهبود گردش خون آلت
_ بهبود وضعیت فرم و کجی آلت
- بهبود وضعیت پوست آلت
_ ...
سایز آلت تناسلی مسئله ای است که ذهن کلیه جوانان و نوجوانان پسر را درگیر می کند و هر کس دوست دارد سریعتر آلتش به اندازه دلخواه خود برسد و تقریباً هیچکس از سایز آلت خود راضی نیست و تلاش برای افزایش آن همیشه مسئله همه گیری بوده است.
فایل صوتی سابلیمینال افزایش سایز آلت مردانه جدیدترین روش برای رسیدن به این هدف می باشد.

تاکیدات پنهان این البوم:

آلت تناسلی من در حال رشد است

گردش خود در آلت تناسلی من عالی است

من میتوانم بزرگتر شدن آلتم را احساس کنم

آلت من هر روز سفتر و سختر  میشود

عضلات لگن من قوی و سالم هستند

آلت تناسلی من سالم است

بدن من آلت تناسلی من را با تغذیه فراوان تامین میکند

من روی الت تناسلیم اعتماد به نفس دارم

ذهن من روی افزایش اندازه الت تناسلیم متمرکز شده است

الت تناسلی من به صورت طبیعی در حال رشد است

و ….

افزایش سایز آلت
  • صبور باشید. برخی از افراد ممکن است نتایج را فورا ببینید در حالی که دیگران ممکن است در زمان بیشتری نتایج را مشاهده کنند.
    این آلبوم بسیار قدرتمند است و نتایج به آرامی ایجاد میشوند.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.