سابلیمینال-فارسی-آرامش-در-زندگی
سابلیمینال فارسی آرامش در زندگی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: MP3
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 19068
قیمت: 35000 تومان

بخشی از متن:
سابلیمینال فارسی آرامش در زندگی
کمک به آرامش و کاهش استرس در زندگی روزمره با جملات تلقینی پنهان
جملات مثبت تاکیدی خانم لوئیز هی
فرکانس تتا برای تاثیر بیشتر بر ذهن
موسیقی درمانی مخصوص
درباره فایل های موسیقی سابلیمینال:
فایل های سابلیمینال، نوعی خودهیپنوتیزم و تلقین به ضمیر ناخودآگاه هستند. پیام‌ها در موسیقی ، درست زیر سطح شنوایی شما قرار دارند و به صورت مستقیم قابل شنیدن نیستند و بدین ترتیب ـ بدون مقاومت ذهنی ـ تاثیری بیشتر بر ناخودآگاه خواهند داشت. تکرار کلمات تلقینی مثبت در این فایل ها به مرور موانع ذهنی موجود را با باورهای مثبت جایگزین خواهد کرد و در طول زمان ، ضمیر ناخودآگاه شما تلقینات را قبول کرده و رفتار شما براساس آن تغییر می‌کند .
ـ من تمام تنش ها و نا آرامی ها را از بدن و ذهنم رها میکنم ـ من در تمام لحظات در صلح و ارامش هستم ـ من شایسته چیزهای خوب در زندگی هستم ـ من در امنیت و ایمنی کامل بسر میبرم ـ من به خودم و زندگی اعتماد دارم ـ من خودم را می پذیرم و در ذهن و دلم آرامش ایجاد میکنم ـ من می توانم با آرامش زندگی کنم ـ من توانایی اداره زندگی ام را به بهترین شکل دارم ـ من همواره در آرامش و تمرکز کامل از زندگی لذت می برم ـ من توانایی این را دارم که در هر شرایطی آرام باشم
راهنمای استفاده :
1ـ قبل از استفاده از فایل ها ، یک لیوان آب میل کنید
2ـ کمی بدن و ذهن خود را با تنفس ریلکس کنید
3ـ بهتر است قبل از شنیدن فایل ها کمی مدیتیشن تنفسی انجام دهید
4ـ برای اثرگذاری بهتر حتما از هدفون استاندارد استفاده کنید
5ـ چشمان خود را ببندید و با تمرکز موسیقی گوش کنید
6ـ می توانید با توجه به موضوع فایل از تصویر سازی ذهنی استفاده کنید
نکات مهم:
1ـ فایل ها را با فاصله 2 تا 3 ساعت از یکدیگر گوش کنید
2ـ در زمان خستگی و موقع خواب بهتر است از فایل ها استفاده نکنید
3ـ مدت زمان تاثیرگذاری فایل ها بر ذهن حداقل یک ماه میباشد
4ـ تا زمان به نتیجه مطلوب رسیدن میتواند از فایل ها استفاده کنید
 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.